#1 2012-04-19 16:08:05

Mike

http://img546.imageshack.us/img546/1606/administratore.png

19002822
Zarejestrowany: 2012-04-18
Posty: 92
Punktów :   
Pozycja: Pomocnik
Specjalna Umiejętność: Asystent

Opis Flux'ów

Smog



    Opis: Smog - Flux, który należy do drużyny Shadows. Flux objawia się jako czarna poświata otaczająca gracza. Smog daje użytkownikowi możliwość teleportacji na krótkie dystanse. Gracz, który używa tego Flux'a zamienia się w gaz, dzięki czemu może przeniknąć nawet przez swojego przeciwnika. Smog jest jednym z najsilniejszych Flux'ów w galaktyce, jednak ma też swoje konsekwencje. Gdy używa się go zbyt często działa on niekorzystnie na zdrowie, wywołuje bóle głowy, opadanie z sił.

Żar Xenonu



    Opis: Żar jest jednym z najpotężniejszych Flux'ów w Galaktyce.  Wzmacnia on siłę mieszkańców Gwiazdozbioru Xenons, dodatkowo ma możliwość zamrożenia przeciwnika. Piłka po strzale z użyciem tego Flux'a, leci z ogromną prędkością, tylko niektórzy bramkarze bronią te silne strzały. Żar Xenonu, daje jego użytkownikom uniesienia się w powietrzu, co może przypominać lot. Xenons dzięki swojemu Flux'owi poruszają się z ogromną szybkością. Jest to prawdopodobnie najsilniejszy Flux, choć niektóre mogą się z nim równać.

Oddech



    Opis: Flux rodem z Akilliana, dawniej używali go zawodnicy drużyny o tej samej nazwie. Obecnie jest atrybutem ekip Snow Kids. Niebieska fala energii, która otacza zawodnika używającego Oddechu, wzmaga jego dynamikę oraz siłę strzału.  Ciekawostką jest to, że jako jedyny flux, daje możliwość przekazywania fluxa do innych graczy. Gracz, który otrzyma skumulowaną moc fluxa od wszystkich partnerów z drużyny, staje się bardziej efektywny niż w przypadku własnego wyzwolenia Oddechu. Zawodnik jest w stanie kopnąć piłkę z niesamowitą siłą. Właściwie możliwości Oddechu są zależne od wyobraźni użytkownika, jednak nie są też nieograniczone. Co więcej, może nadać jej taką rotację, że piłka, poruszając się spiralnym torem lotu, wygląda jakby była "niesiona" siłą Fluxa! Oddech zaliczany jest do jednego z czterech najsilniejszych Fluxów w galaktyce.

Szarża



    Opis: Szarża jest bardzo podobna do Smogu, gdyż tak jak on, pozwala zmienić się, zawodnikowi jej używającemu, w ożywiony gaz. W tym przypadku jest to fala jonowa, od której wzięła się druga nazwa Fluxa. Daje to Lightnightsom możliwość błyskawicznego przemieszczanie się po boisku. Oprócz tego, poprawia ogólną siłę strzału i motorykę ciała. Flux ten jest zaliczony do "wielkiej czwórki", jest więc jednym z najpotężniejszych. W dawnych czasach to właśnie on uważany był za ten "dominujący flux".

Ryk



    Opis: Inaczej Duch Ibo, gdyż promieniowanie tego księżyca jest głównym źródłem fluxa. Dzięki działaniu Ryku, zawodnicy Wambas stają się jeszcze bardziej zwinni. Flux pozwala im na niebywale wysokie skoki, ale także na niesamowite ewolucje w powietrzu, którymi bramkarz drużyny często zaskakuje najlepszych napastników w galaktyce, wybijając zmierzającą prosto do bramki piłkę efektownym przewrotem. Dość silny Flux, jednak jego posiadacze nie są faworytami.

Metaliczny Krzyk



    Opis: Objawiający się jako pomarańczowa fala energii, Metaliczny Krzyk jest Fluxem, z którym spotkanie nie wychodzi na dobre. Wydając przeraźliwy krzyk, zawodnicy Rykers są w stanie ogłuszyć, a następnie odrzucić swojego przeciwnika. Zawodnicy z Unadaru, potrafią także wytworzyć ze swojego Fluxa ścianę nie do przejścia, jedynie najlepsi zawodnicy galaktyki przedrą się tą "Krzyczącą ścianę", Metaliczny Krzyk jest Flux'em, który długo zostaje w pamięci - oczywiście drużyny, która została nim potraktowana.

Fala Mózgu



    Opis: Flux, który tak na prawdę jest używany tylko przez bramkarza drużyny Cyklops. Powoduje silne bóle głowy, jednak zwinni zawodnicy mogą sobie poradzić z uniknięciem fali. Obrońcy drużyny potocznie nazwanej "karłami", mogą wspomóż działanie fali. Kiedyś jeden z najlepszych napastników w galaktyce pokazał, że można przeciwstawić się Fali Mózgu, ale czy ktoś w dzisiejszych czasach powtórzy jego wynik? To zależy od dzisiejszych możliwości.

Wave



    Opis: Dzięki swojemu Flux'owi zawodniczki Elektras potrafią stworzyć wielką falę, która zmywa przeciwników, oczywiście drużyny, które są zwinne i silne mogą przeskoczyć tą falę. Jednak tylko nie którzy będą mieli takie warunki fizyczne, ale jest to możliwe. Osoby z dużą wytrzymałością [min.50], dadzą radę oprzeć się fali. Oczywiście Flux ten polega na kontrolowaniu wody, więc ma też inne możliwości niż tylko fala.

Żar Wisonu



    Opis:  Żar Wisonu - Inaczej "Pomarańczowy Diabeł". Ten flux to tej pory był nieznany, ale teraz wiadomo, że objawia się jako pomarańczowo-czarne smugi ocierające całe ciało zawodnika. Pozwala na tworzenie tunelu, który ogłupia zawodnika próbującego przez niego przejść (nikt nie może przez niego przejść). Zawodnik, który posiada fluxa jest niesamowicie szybki, a wraz z niezwykłą siłą, może wysoko i bardzo daleko skakać. A bramkarz potrafi wytworzyć mały tunel, przez który może musnąć lub wybić piłkę. Jest bardzo trudny do opanowania, dlatego tak trudno jest go w sobie odkryć. Zawodnicy przed meczem tworzą gigantyczną piłkę koloru czarno-pomarańczowego, by pokreślić jacy są mocni oraz żeby przeciwnik się przestraszył i nie mógł tak dobrze grać w meczu.

Offline

 
Toplisty
Internetowe RPG - gry MMO i MMORPG online

PBF - Toplista gier PBF




Best PBF

Toplista gier PBF

Tekst
pbf.toplista.eu



Buttony
Nasz button:



Reklamy:

Shaman King

Dragon Ball NG Reborn



W sprawie wymiany pisać na gg admina!

Newsy
Ważne!!!
Średnie!
Przypomnienie
brak
Kontakty
Administracja:

- Mike

- Norata

- Kamo

- Active

- BloX



Moderatorzy:

-


Stopka by Norata (R)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plsocial club Prace ziemne kraków